Forum Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie Strona G│ˇwna Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Miska jesli brakuje Ci inwencji kliknij:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie Strona G│ˇwna -> Dendrologia szczegˇ│owa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 21:37, 09 Kwi 2014    Temat postu: Miska jesli brakuje Ci inwencji kliknij:

wspomnę że od zabiegu w południe do dnia następnego nic nie jadłem !
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawia mnie tylko jedno. Pracuje, placi za ich podroze, jest dla niej dobry.
w kt├│rej jej matka uczy angielskiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie macie do┼Ťwiadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
czyta sie to:

to grzech, nawe tmyslec o ksiedzu, co chcecie, zeby swiete cialo na was lezalo, buehehehe [link widoczny dla zalogowanych] latynoski jest napewno
Ja tak z doskoku. Mam uderzenia gor─ůca,dretwieja mi rece, hu┼Ťtawki nastroju,strasznie p┼éaczliwa sie zrobi┼éam a przy okazji bardzo z┼éosliwa dla otoczenia,serducho chwilami tak mi wali ┼╝e mam wrazenie iz zaraz wyskoczy mi z piersi Juvederm Ultra Smile 0,55 ml - to ma┼éa ilo┼Ť─ç, a przy niewielkich ustach pozwala osi─ůgn─ů─ç ┼éadny, naturalny efekt. dodam jeszcze, ze zalezy mi na naprawde widocznym powiekszeniu, podobaja mi sie tez usta Scarlett Johanson i nawet Pais Hilton ale troche ma┼ée, co do ust Angeliny Jolie to przyznam, ze ma duze ale nie takie wypuk┼ée jak mi sie podobaja wiec o takie mi nie chodzi Hej [link widoczny dla zalogowanych]
A kto za┼Ťpiewal piosenke do filmu Rocky? prosze powiedzcie mi czy moge byc teraz w ci─ůzy ?? Zapaszam tam┼╝e wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zagro┼╝enia ci─ů┼╝y toksoplazmoz─ů. pozdrawiam iraf - a jako┼Ť tak ci─Özko mi sie ten brzuszek nosi, nie jest du┼╝y ale cz─Östo zdarzaj─ů mi sie np jakie┼Ť b├│le w podbrzuszu, troch─Ö mnie to jednak niepokoi mimo tego ┼╝e m├│j ginekolog twierdzi ze z dzidzi─ů jest wszystko ok ale jak to w pa┼ästwowym gabinecie przedpotopowy sprz─Öt tam jest i ja w og├│le dziwi─Ö si─Ö jak lekarz co┼Ť z tego odczyta─ç mo┼╝e i troche boj─Ö si─Ö czy rzeczywi┼Ťcie wszystko jest w porz─ůdku W tej chwili mnostwo Polakow jest w lepszej sytuacji materialnej i zawodowej niz sami Wlosi. Najlepszy Toni&Guy w Warszawie - w hotelu Hyatt
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle,ze bardziej zalezy Ci na samym schudnieciu ,ale nawet w tym przypadku to nie jest dobra metoda bo bardziej szkodzi niz pomaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie narzekaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
jutro zaczynam 5 dni g┼éod├│wki moja pierwsza dlatego tylko tyle dni ;d chcia┼éabym, schudn─ů─ç 3 kg my┼Ťlicie ze dam rade jak bd do tego cwiczyc Chodakowsk─ů przez te 5 dni ;d do ┼Ťrody ;d w czwartek HISZPANIA wiec musze jeszcze tam troche schudne bo goraco tam jest to nie bedzie mi sie chcialo jesc tylko pi─ç ;d
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi dali Mercilon, czeka mnie leczenie trzymiesięczne i zobaczę co bedzie dalej a chciałam mieć drugie dziecko, bo nie mam rodziców i wiem jak ciężko by mi było gdyby nie moje siostry.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Ciesze sie ze jest to forum-mam nadzieję ze będzie ono dla mnie bardzo mobilizujace.Startuje od dzis (07.07).Czuję się na to gotowa.Mam cel,wiedze ,a dzieki Wam mobilizację.Gratuluję wszystkim którzy sprostali wyzwaniu jakim jest głodówka-jestem pełna podziwu dla Was wszystkich!!!

Ja wpadlam z nim i urodzial nam sie corka. [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ mam wtedy wizyt─Ö
3. napewno sie nie poddawaj! Najgorsze s─ů pierwsze dni.Po jakims miesiacu o operacji bedzie Ci przypomina┼éa tylko goj─ůca sie ranka. Pekly 2 razy. Mam 178 cm i wcale sie tym nie szczyce,wole zdecydowanie nizsze kolezanki,wygladaja slicznie te o wzroscie 160-170 cm [link widoczny dla zalogowanych]
Mam jeszcze jedno pytanie czy wypadaj─ů wam w┼éosy przy kompieli?? co prawda prolaktyna mi spad┼éa o po┼éow─Ö i mia┼éam dopiero pierwszy cykl, w kt├│rym wed┼éug lekarza mog┼éabym zaj┼Ťc w ci─ů┼╝─Ö, ale niestety nic;/ Potrafimy po kilka razy dziennie. Energia do pracy tych miesni czerpana jest z krwi. Boj─Ö si─Ö te┼╝ reakcji innych, gdybym komu┼Ť o tym powiedzia┼éa. ale to cena za 12 mies., moje trwaj─ů 15 mies. Big - To Be With You
iwyje┼╝dza z niczym stad
Brzozowej?
[link widoczny dla zalogowanych]
To proste.
[link widoczny dla zalogowanych]

poprosze info [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Idzie wiosna i zaczyna sie problem niestety, wiec jesli kiedykolwiek obilo sie wam cos o uszy piszcie Placa okolo 10$ na godzine.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale wiesz, nawet gdyby mi się wydawało - to 65 cm a 60 cm to też nie tak wielka różnica, żeby twierdzić, że żadna kobieta dzisiaj mieć w pasie 60 cm nie może...
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko to az takie mało realne .. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam serdecznie.
Polecam Ann─Ö zajdel z warszawianki - robi┼éam u niej makija┼╝ permanentny, ale wiem, ┼╝e ma r├│wnie┼╝ wi─Öcej us┼éug - z kt├│rych wszak┼╝e nie korzysta┼éam, ale jestem bardzo zadowolona z tego makija┼╝u. tylko ryzykuje ze pogorsze sprawnosc wydluzanej nogi .. Z zimnej dzis Sycylii rzez wiele lat by┼é przekonany, ┼╝e zostanie pilotem. nie by┼éo to kompfortowe bior─ůc pod uwag─Ö ┼Ťwie┼╝y szew na szyi. [link widoczny dla zalogowanych]
Aby organizm si─Ö do nich przyzwyczai┼é. Powodzenia Uwaga dodatkowa: Ja jestem zadowolona wi─Öc polecam. Ej, kochane, gdzie sie podziewacie? Dlatego w┼éa┼Ťnie tak przejmuje mnie tw├│j przypadek. Je┼╝eli masz minimum 13 lat, to mo┼╝esz za┼éo┼╝y─ç swoje w┼éasne konto w banku. Ja by┼éam na doszkoleniu fryzjerskim w Europejskim Centrum Kszta┼écenia Stylist├│w i mam brak zastrze┼╝e┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze przera┼╝a┼é mnie widok starszych pa┼ä, kt├│re maj─ů zdeformowane barki - jeden (ten, na kt├│rym nosz─ů torebk─Ö) wy┼╝ej od drugiego.
--->rhcp odpowiedzi na Twoje pytania były juz na topiku udzielane wielokrotnie, poczytaj
[link widoczny dla zalogowanych]
dzwon dzwonowi nie r├│wny

polecam naprawde...
[link widoczny dla zalogowanych]
I sa tolerancyjni.
tez bym tak chciala.....................................................
[link widoczny dla zalogowanych]
ja dostalam od lekarza lek o nazwie doxepin .S─ů 10 i 25 mg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale chyba to niez byt dobry pomysł.

MIMI22 [link widoczny dla zalogowanych] kt├│ry ma ich rzucic na kolana.
czy bierzesz meridię czy nie - to nie istotne Jesli poszukujesz Polakow w Turynie, to moze latwiej ci bedzie ich znalezc na forum strony Szlifuj swoj wloski:www.wloski.ang.pl (bez ż, ł itp) hmm.. czytam was i sie przgotowuje na razie psychidznie czy wystarczy mi jakis 1-2 dni na jabłkach a poterm głodowka? [link widoczny dla zalogowanych]
Problem z bulimi─ů zacz─ů┼é si─Ö jakie┼Ť 2 lata temu .Chcia┼éam co┼Ť w sobie zmieni─ç tak dla siebie .Postanowi┼é─ům si─Ö odchudza─ç ,ale to nic nie dawa┼éo potem zacz─Ö┼éam wymiotowa─ç .Na pocz─ůtku podoba┼éo mi si─Ö to jak kumpele m├│wi┼éy ┼╝e ┼Ťwietnie wygl─ůdam ,najgorsze by┼éy pytania jak ty to zrobi┼éa┼Ťprzecierz nie powiem im ┼╝e wymiotuj─Ö.Choroba tak mn─ů zaw┼éadne┼éa ,┼╝e ods├│wa┼éam si─Ö od wszystkich.Odtr─ůci┼éam mojego ukochanego ,wszystko zacz─Ö┼éo si─Ö pieprzy─ç...Teraz wiem co jest dla mnie warzne ,chc─Ö mie─ç w przysz┼éo┼Ťci zdrowe dzieci ,staram si─Ö je┼Ť─ç i nie my┼Ťle─ç o tym ┼╝e trzeba to zwruci─ç .Narazie jest dobrze i mam nadzieje ┼╝e b─Ödzie. Hej Jak ka┼╝da z was mam problem z tymi lokami.....fajnie ze mam takie w┼éosy...ale to duzy problem. 10-12 oliwek. [link widoczny dla zalogowanych] start=30 to jej nie uzyskacie!! Troche sie boje tego [link widoczny dla zalogowanych] ,33369,13,0,0,galeriao.html Wyczyta┼éem tu du┼╝o dobrych opini, ale kto┼Ť wypowiadal si─Ö ┼╝e nie jest tam ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
My szukali┼Ťmy pomocy i informacji na temat tej choroby chyba wsz─Ödzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öc to nie ┼╝arty!
taki w pudełku ze sklepu.
Stosowalam lewatywy i teraz tez chce.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie Strona G│ˇwna -> Dendrologia szczegˇ│owa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin