Forum Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie Strona G│ˇwna Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

hej !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie Strona G│ˇwna -> Dendrologia szczegˇ│owa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 23:55, 07 Kwi 2014    Temat postu: hej !

niektorzy mowia ze byli w trakcie przekucia calkowiecie sie z nimi nie zgadzam mi jakos nic nie bolalo tzn zawsze troszke boli ale to taki slaby bol nie bylam u kosmetyczki lecz zrobilam to sama i jak narazie sie nie ropi i jest ok po co mam jezdzic po kosmetyczkach i tracic pieniadze skoro moge to sama zrobic jak boli to zawsze mozna przestac i przekuc ponownie jak bol ustapi...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny!!Ni dajcie si─Ö na to nabra─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas zabiegu nic nie czujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ruda i grafitowy mlasku-fajnie,┼╝e jeste┼Ťcie na naszym topiku [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawy temat, lubi─Ö o tym czytac, lubi─Ö te┼╝ pogada─ç o tym, podpowiada─ç, wymieni─ç si─Ö do┼Ťwiadczeniami
jezeli mowmy o tym samym ja mowie o tym gabinecie [link widoczny dla zalogowanych] Pisze wam kobietka,┼╝e bierze hormony i puchnie a wy ci─ůgle z t─ů diet─ů! Znaj─ů si─Ö na rzeczy. Jak my┼Ťlicie warto zaryzykowa─ç czy jednak nie, powiem tylko tyle ┼╝e w ┼╝yciu zawsze mia┼éem i za pewne z takim wzrostem b─Öd─Ö mia┼é nadal pod g├│rk─Ö. Dziewczyny pomozcie moze cos wiecie na ten temat Prosze was [link widoczny dla zalogowanych]
Drodzy moi !...moim zdaniem wszystko zale┼╝y od kontekstu... Nie powinnas poszukac pomocy u jakiegos specjalisty ? Jak wr├│ce, to na pewno zdam relacje jak by┼éo, chociaz w Bieszczadach jest zawsze pi─Öknie. Od kogo┼Ť innego rozk┼éadan─ů hu┼Ťtawk─Ö. anakondzia - uwa┼╝aj, bo za chwil─Ö polujesz ekran ze z┼éo┼Ťci. Kolejna wizyta dopiero 23 lipca i zobaczymy co powie a jesli chodzi o zgiecie to niestety jest zerowe i bardzo mnie to martwi ilizarowiczka mo┼╝esz mi wys┼éa─ç swoje ostatnie zdj─Öcie bo chcia┼éabym zobaczy─ç ile mi brakuje ?? Moje konto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez cierpialam na tak silna bezsennosc, ze zadne mocne leki nasenne nie pomagaly.
[link widoczny dla zalogowanych]

ja moge penisem 20 minut jechac w cipeczce......
[link widoczny dla zalogowanych]
Skoro ka┼╝da kobieta kilka lat jest na utrzymaniu ZUSU Powiedz, ┼╝e Ci─Ö to ciekawi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak powiększanie ust w Warszawie to tylko dr Paweł Rujna! [link widoczny dla zalogowanych] glodowka -czyl ity6lk owoda.....
Przed jodowaniem, scyntygrafi─Ö mia┼éam robion─ů dawno temu, na pocz─ůtku mojego leczenia tarczycy. 5.Tomasz Kot Ograniczony bud┼╝et. Zastanawia┼éam si─Ö tylko czy potrzebne s─ů jakies majtki siateczkowe czy podpaski, kt├│re wymagane s─ů w szpitalach? kukuryku gdzie jestes, wiem ze jest duzo pracy ale zeby az tak ze nie ma cie wogole na tym forum....odezwij sie prosz─Ö.... [link widoczny dla zalogowanych]
To jeden z rozdzia┼é├│w mojej internetowej \biblii\ na temat toksoplazmozy Poradniki dla os├│b uzale┼╝nionych i ich bliskich Sam kurs by┼é super - mn├│stwo klient├│w, codziennie przynajmniej trzech, nauczy┼éam si─Ö strzyc, farbowa─ç, upina─ç w┼éosy. I szukasz winy w sobie? Janem nie byli celibatariuszami Rzeczywi┼Ťcie w Mateuszu brzmi to bardziej jako opcja, odczuwam to podobnie Dlaczego Jezus tak to sformu┼éowa┼é?? Masz racj─Ö... Planuje co prawda kupic sobie jeszcze ten blyszczyk z Sephory.
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej,
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczerze mowiac zaplacilabym nawet i 100zl byleby tylko noga wydluzyla sie na zasadzie czynnikow naturalnych a nie operacyjnie co uwazam juz za ostatecznosc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I zobaczycie ze to spowoduje ze juz nied┼éugo nasz topik zaamieni si─Ö w opis jak to by┼éo jak bra┼éysmy bo bedzie coraz trudniej kupi─ç ,coraz drozej a z┼éa s┼éawa podr├│b spowoduje ze bedzie co raz wiecej artyku├│w o osobach ,ktore bra┼éy L i by┼éo cos nie tak [link widoczny dla zalogowanych] Nie mo┼╝na wszystkich k┼éa┼Ťc do jednego worka.
Do komedia: Nie sta─ç mnie na fryzjera, zw┼éaszcza kiedy mam w┼éosy do po┼éowy plec├│w dlatego postanawiam zapuszcza─ç. Powiem Wam tak-nie sugerujcie sie co czuja inne dziewczyny.Co ja sie naczyta┼éam jakie sa pierwsze objawy ciazy,kiedy mozna zrobic test itp.Kazda z nas moze miec zupe┼énie inaczej-jedna czuje od samego poczatku a inna dopiero po paru tygodniach.Ze mna by┼éo tak-od momentu pojawienia sie sluzu p┼éodnego ''przytulalismy''sie co drugi dzien-tak ┼é─ůcznie 3 razy.Po oko┼éo 2 dniach od owulacji zaczal mnie pobolewac lewy jajnik.Potem dosz┼éo pobolewanie macicy.Na poczatku mysla┼éam ze przesadzam,ze za duzo sie naczyta┼éam o objawach i probowa┼éam sobie wmowic ze to moze p─Öcherz..Ale to nie by┼é p─Öcherz,wyraznie czy┼éam b├│l jajnika i jakby lewej strony macicy.Takie niby k┼éucie ,jednostajne, delikatne ale m─Öcz─ůce.Cos pomi─Ödzy b├│lem owulacyjnym a miesiaczkowym. no gegu chyba masz racje, kukuryku dosta┼éa podwy┼╝k─Ö to teraz musi tyrac... nie jest wog├│le sexowna, taka baba! [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli kogokolwiek piecze przy drutach i sie co┼Ť s─ůczy to zwyczajne zapalenie i nie da sie tego przeskoczy─ç, jesli ma┼éo piecze i dopiero zaczyna to wymiesza─ç spirytus z rivanolem w proporcji p├│┼é na p├│┼é i przyk┼éada─ç nas─ůczone tym waciki, jesli nie pomo┼╝e to do lekarza prowadz─ůcego i antybiotyk Ja jutro kontrola ciekawe co mi powiedz─ů pewnie jescze z miesi─ůc z hakiem Ze mnie wszystko schodzi w max. Mam pi─Ökne usta juz ponad p├│┼é roku Lalalalala dziewczyno ludzie naprawde maj─ů problemy - blizny na twarzy itp a ty sie przejmujesz jakas praktycznie nie widoczn─ů. No wiec leki jakie bra┼éam +cena Kiedy┼Ť by┼éa moda na Ma┼égorzaty, Katarzyny, Anny i Agnieszki, ta plaga istnieje nadal i ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e wreszcie kto┼Ť postanowi┼é si─Ö postawi─ç i nadawa─ç imiona inne ni┼╝ wszystkie. madra jestes
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Patulek spróbuj jeszcze tych otrębów z jogurtem naturalnym niesłodzonym, możliwe, że pomoże jeszcze bardziej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak juz waga sie ruszy, to b─Ödzie spada─ç. te blizny nie sa po oparzeniu..nie wiem czy to sa bliznowce..???wygladaja okropnie....jakby to okreslic??takie jakby dzdzownice nie wiem jak je lepiej okreslic....???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W Mi Momento maj─ů tanie, akurat trwa kampania, jeszcze chyba ze 4 dni, r├│┼╝ne modele, kolory i rozmiary, prawie 50% taniej. [link widoczny dla zalogowanych] Na Parkowej mog─ů nie przyj─ů─ç obcej pacjentki, na Warszawskiej gronkowiec kt├│rego ┼╝aden remont nie zabije, w PSK porody ci─ůgn─ů si─Ö godzinami i nikt nie zwraca uwagi na pacjentki...
Lub znajdz┼║ mamie stronk─Ö-kafeteria mi─Ö┼Ťniaki ba─ç sie czy lekcewa┼╝y─ç-tam jest forum pa┼ä przed operacja i po dziel─ůcych si─Ö do┼Ťwiadczeniem. Wedlug informacji ksiazkowych i moich wlasnych ssanie w zoladku powinno ustapic do max 4 dnia glodowki ,pod warunkiem,ze nic nie bylo poza woda w organizmie czyli nie trwal proces trawienia. Szukam fajnego i w miare niedrogiego fryzjera w Olsztynie. Mia┼éam wiele takich akcji,┼é─ůcznie ze staniem pod oknem Takie opakowanie kosztuje ok. [link widoczny dla zalogowanych]
A jezeli ja mam pelne usta tylko chcialabym troche podkreslic ich ksztalt (zeby byly tylko troche pelniejsze) to ile ml potrzebuje? Waze 64kg przy wzroscie 162 i schcialabym schudnac do 54kg. teraz jestm na przelomie 3/4 miesiaca. widzisz, bulicks, ja si─Ö troch─Ö takiego normalnego jedzenia boj─Ö. Mam ostatnio dretwienia r─ůk. Lilal -Never ending story pozdr├│wki dla Pa┼ä i Pan├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 23:58, 07 Kwi 2014    Temat postu: Wykonuje tipsy metoda ┼╝elow─ů, jezeli by┼éby kto┼Ť zaintere

jakiego fryzjera by┼Ťcie poleci┼éy,ale chodzi mi takiego co nie kosi za farbowanie 160z┼é bo do takiego w┼éasnie chodzi┼éam w Katowicach,a ┼╝e szybko mi w┼éosy rosn─ů to co 2 miesiace taka sama sumke zostawia┼éam i to troche duzo a tym bardziej ze same odrosty robi┼é i podcina┼é ko┼äc├│wki...chcia┼éabym fryzjera kt├│ry serio mi doradzi w czym mi dobrze bedzie,jaka fryzura i kszta┼ét a przy okazji cen─ů nie zabije...Pozdrawiam goraco,buzka
[link widoczny dla zalogowanych]
miesiacu, ja zaczelam kilka dni wczesniej. zrobili mi dzis kolejne usg..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kilku latach mozesz si─Ö stara─ç o wi─Öcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytuje Ci teraz fragment z ksiazki Malachowa:

ja moich ex poznalam w roznych sytuacjach : [link widoczny dla zalogowanych] Febe- ja tez pracuje w firmie glownie-import pracuje w dziale zakupow.
Po co człowiek żyje?? Regine Jak najszybciej - lekarz. No ale zobaczymy co gin na to. Ja mam 24 lata, moj chlopak jest Wlochem i pracuje w Twoich okolicach. [link widoczny dla zalogowanych]
A i kolezanka - ktora podczas ciazy przytyla 28 kg (wczesniej wieczny chuderlak) tez sobie poradzila w ciagu roku. Kuacja 30 dniowa to okolo 15 zl. Od ponad roku mam problem z trzymaniem d┼éugopisu w r─Öku i pisaniem. zadnego b├│lu. podstawowe badania laboratoryjne kt├│re robione regularnie pomagaj─ů monitorowa─ç nasz stan zdrowia. Dzi─Öki 15-letniemu do┼Ťwiadczeniu w pracy stylisty, odpowiadaj─ůcego za najwi─Öksze polskie przedsi─Öwzi─Öcia fryzjerskie, pragnie on wspiera─ç i przekazywa─ç sw─ů wiedz─Ö osobom, kt├│re chc─ů spe┼énia─ç swoje marzenia i potrzebuj─ů wsparcia w codziennych zmaganiach zawodowych. laser nie do wszystkiego tak jak ludzie nie od wszystkiego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jego glownym problemem jest to, ze jest troche bujniej owlosiony na klatce i plecach i sie tego wstydzi (np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co mi tam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tego co zd─ů┼╝y┼éam zauwa┼╝y─ç to chyba wybra┼éas tez cc. [link widoczny dla zalogowanych] w styczniu studni├│wka wiec chce zeby to sie zaleczy┼éo jak najszybciej..
Je┼╝eli si─Ö postarasz mo┼╝e jeszcze uda si─Ö odzyska─ç przyjaci├│┼ék─Ö. Po 1,5 miesi─ůca zrzuci┼éam oko┼éo 4 kg. ? hey co myslicie o paznokciach ┼╝elowo-akrylowych, czym r├│┼╝ni─ů si─Ö od samego ┼╝elu czy samego akrylu? Ja tez bylam w renomowanym liceum i tez wyzywalam na obnizanie ocen. [link widoczny dla zalogowanych]
Taka poprostu fajna kobitka. Wiesz ja bym zostala przez tydzien tylko na jajkach i masle ,a pozniej zaczela wprowadzac inne produkty wiem ze to dosyc drastyczny sposob ale gwarantuje podkrecenie metabolizmu i bardzo lagodne przejscie na atkinsa bez zawirowac ze skokami cukru we krwi. stevia (w p┼éynie 0 g w─Ögli, w tabletce 1g) Pstr─ůg a jak─ů diet─Ö ty uwa┼╝asz za najrozs─ůdniejsz─ů?? Ponowne zachorowanie na toxo zdarza sie niezmiernie rzadko -np. Ja tu pracuje i mam sie calkiem dobrze, pisze anonimowo wiec moge sie przyznac ze pracuje w duzej, prywatnej firmie, na stanowisku managera i zarabiam netto 2.200 + dodatki za podroze sluzbowe i prace w nadgodzinach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

đčđż đ░đ╗đ╗đÁĐĆđ╝ ĐéđÁđŻđŞĐüĐéĐőđ╝ đ▒đ╗ĐâđÂđ┤đ░đÁđ╝, đ░ đ│đżđ┤Đő, đ║đ░đ║ đ╗đŞĐüĐéĐîĐĆ đ┐ĐÇđżđŻđżĐüĐĆĐé
[link widoczny dla zalogowanych]
Żartuje,od jutra zmieniam diete,dla mnie każda szansa jest na wagę złota i każda rada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja jedna koleżanka ostatnio mówiła, że schudła 5kh w 1,5tygodnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jhf a za wypisanie recepty sie placi? [link widoczny dla zalogowanych] Ma┼Ťci Braunovidon nie znam, ale skorzysta┼éam z googla i co widz─Ö?
No krutkie niekt├│re sa superowe ale tez na Upa┼é nie zabardzo najlepiej tak okolo 15 stopni z wiatrem to i dlugie moga byc Spodnie A najlepiej w jasnych kolorach ja np mam spodnie jasny br─ůz(kawa z mlekiem) i czasem tez zaloze i idzie wytrzyma─ç hmm niestety gorzej czarne to sie odczuwa . Z g┼é─Öbi serca gratuluj─Ö. Pierwsza robilam 11 lat temu a druga 5 lat temu. W tamtym roku mia┼éem wycinanego paznokcia , kt├│ry po p├│┼é roku zacz─ů┼é wrasta─ç wyros┼éo dzikie mi─Öso. NIBY zneutralizowala mi ale dalej porazka... [link widoczny dla zalogowanych]
juz mam kolejn─ů wizyt─Ö um├│wion─ů na wrzesien na kontrol─Ö... Moze odrobine konce wysuszone, ale maski sobie z tym radza bez k┼éopotu. nos, uszy, usta i piersi Tak jak m├│wi┼éam-kilka przepis├│w Panika jak tylko co┼Ť zaboli!! Old boy Na zdr├│wko by┼éam na przeja┼╝dzce rowerowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem juz co robic.
[link widoczny dla zalogowanych]
moze ktos mi pomoze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

buuuuhaha [link widoczny dla zalogowanych] Boj─Ö si─Ö, krzycz─Ö, latam, na szcz─Ö┼Ťcie mieszkam w bloku, ale w lato np bramach paj─ůki wieczorami lubi─ů sobie wyj┼Ť─ç gromadnie i wisiec na tych paj─Öczynach to nie mog─Ö przej┼Ť─ç spokojnie tylko przechodz─Ö i si─Ö gapie na nich ca┼éy czas, czy aby ktory nie ma ochoty wyl─ůdowa─ç na mnie
- dlatego nie ku┼Ťcie si─Ö na oferty zakup├│w zbiorowych - gdy┼╝ tam nie wa┼╝ny jest efekt, ale masa ludzi, kt├│rych trzeba obs┼éu┼╝y─ç. Anakonda- ty jeste┼Ť ci─ůgle na tych 4 jajach i ma┼Ťle?? na ziemi ? Problemem jest brzuch i wszystko to co poni┼╝ej. jaki jest pani autorytet? [link widoczny dla zalogowanych]
Bo to prawda. Dopiero teraz dostrzegam ile b┼é─Öd├│w ┼╝ywieniowych pope┼énia┼éam i pope┼éniam na co dzie┼ä. tel. polega to na tym ze ona ponownie moze wstapic w zwiazek malzenski natomiast on nie. [link widoczny dla zalogowanych] W sobot─Ö by┼éam przyjaci├│┼ék─ů, razem zakupy, grill, w poniedzia┼éek by┼éa rozprawa s─ůdowa i po pi─Ötnastej ju┼╝ by┼éy pod┼ée i niesprawiedliwe oskar┼╝enia skierowane w moj─ů stron─Ö. Tyle przyjemnosci bez zadnego ryzyka i wysilku!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum kierunku Ogrodnictwo Z Marketinkiem AR w Krakowie Strona G│ˇwna -> Dendrologia szczegˇ│owa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin